Mesures especials per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia Covid-19
En atenció a les mesures de contenció de la pandèmia i per tal d’evitar contagis i garantir la continuïtat dels serveis, el Ministeri de Sanitat ha establert les següents restriccions durant els serveis d’inhumació, incineració i a les cerimònies de comiat(més informació sobre les noves mesures de contingència davant la Covid-19)
CERIMÒNIES DE COMIAT
A Cementiris de Barcelona som conscients que degut a les restriccions que les autoritats sanitàries van establir durant el període més àlgid de la pandèmia per la COVID-19, no us vàreu poder acomiadar del vostre familiar tal i com hauríeu desitjat i és per aquesta raó que us obrim les portes dels nostres cementiris, perquè pugueu retre un darrer homenatge al vostre ésser estimat.
Disposem de capelles i espais en els cementiris per poder realitzar actes de comiat que posem gratuïtament a la vostra disposició per tal de poder-ho organitzar tal i com vosaltres vulgueu. Per fer reserva, si escau, d’espai, data i horari, us demanem de contactar, preferentment, per correu electrònic a serveis@cbsa.cat